duminică, 17 iulie 2011

Ioan 16, 33 “In lume veti avea necazuri, dar indrazniti, Eu am biruit lumea”

                 Am intalnit persoane in calea mea, care spun ca isi pierd nadejdea foarte usor, eu ma intreb de ce e asa, singura explicatie cred eu este ca nu au suficienta credinta? ca nu au suficienta vointa? sau au o stima de sine scazuta si nu pot sa progreseze decat daca sunt impinsi de la spate de cineva.
nadejdea consta in primul rand , in a incredinta cuiva si aici cel mai bine si ideal ar fi lui Dumnezeu, sa ii incredintezi ( problemele tale) fara sa te temi ca ele nu o sa se rezolve, sau in cel mai rau caz sa te gadesti ca vor veni si altele, trebuie sa stabilim un principiu existential in viata noastra, precum si alte " lucruri" simple sa zic asa , pentru ca noi sa putem progresa, nadejdie, sa nadajduim asadar in Dumnezeu , Dumnezeu eternul , tot. lumina, iubire, cunoastere, liniste, pace, lumina, nadajduiti , aveti curajul. Nu cred ca nu ai nevoie de curaj pentru asta', fiindca sociatatea in care traim astazi , spune cu gura ca nadajduieste in Dumnezeu , dar cu mintea doar jumatate sau nici macar atat, sunt prea tematori, ca daca nu se rezolva, sau daca nu se termina, si asa lantul, mai bine legati-va pacatele in lanturi pana se mananca singure si se dizolva , apoi aruncati lanturile, si deveniti oameni noi , in Dumnezeu,.
             Cel mai mare lucru pe care poate sa il faca un om, este sa aiba nadejdea totala in Dumnezeu , sa dea viata lui intreaga Lui Dumnezeu si Iisus, si aici nu ma refer la a sta si a nu face nimic, pe motiv ca de' am incredintat viata mea si eu nu mai am nimic de facut ci doar sa astept. Un lucru trebuie amintit, ganduri si intentii bune, Domnul le va auzi , cu incredintarea pe care ai facut-o , El lumea in fata ta ti-o va deschide, doar sa vrei sa accepti sansele pe care El ti le da, tu doar persista in a gandi bine, persista in a vrea sa faci bine, si fa, atunci vei putea intr-adevar sa fii impreuna, si sa simti manghierile si caldura cu care Dumnezeu te indruma. 
                Ioan 16, 33“In lume veti avea necazuri, dar indrazniti, Eu am biruit lumea”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu